Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 10:40:59 +0300

Tere!

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/06365 aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Aespa alevik, Sinilille 
tn 25 (aiamaja) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Sinilille tn 25 „Projekteerimistingimuste 
andmine“ korralduse eelnõu on suunatud kooskõlastamiseks Transpordiametile 
(kinnistule ulatub 11240 Tõdva-Hageri maantee kaitsevöönd). 
Projekteerimistingimuste EELNÕU on FAILIDENA menetluse sektsioonis 
TOIMINGUD>SEISUKOHAD JA MÄRKUSED> menetleja ERKI FREIBERG 
täiendusettepanekud 1 ja 2

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27117366>  (menetlus nr: 
445793), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister